onsdag, januar 13

Peut-être que tout va bien

Utrolig hvor lite som skal til, egentlig. I går rydda vi halve hybelen ordentlig og ommøblerte i stua. Nå har jeg ommøblert litt på bloggen også. Jeg er forandringsmennske. Plutselig fikk jeg litt orden på livet. Det var det som var meninga, få orden på livene våre, når vi rydda. Lurer bare litt på hvor kameraladeren min er, så jeg kunne tatt bilder av hvor fint alt er nå. Den superavanserte speilrefleksen til Jørgen har bilder da, så en dag for dere sjå.

Og kaffeautomaten på skolen er teit, jeg betaler virkelig ikke fem kroner for grumsete varmt vann som går under navnet kakao. Liksom.

(Også lurer jeg på HVA som får folk til å kommentere blogger)

10 kommentarer:

Enya sa...

Kaffen har gått opp til 7 kroner på st hallvard nå :O
helt tåpelig mye.

jeg vil komme på besøk i den nye herlige ommøblerte hybelen Jørgen skrøy sånn av i dag!
:D

Aina sa...

Hvis man blogger om noe som intresserer leserne dine og som er almenn regner jeg med.
Fint at dere har fått orden da! <3

eirinsurr sa...

jeg vil se hybelen nå! for jeg skjønte virkelig ingenting av forklaringa til jørgen om hvordan det ser ut nå.

Elise sa...

Jeg gleder meg supermasse til å komme å se hvor fin hybelen har blitt i morgen!! :D
Og så tror jeg at folk liker å kommentere blogger med mye bilder og morsom tekst og slikt.

o= tarperne. Haha :v

DanielB sa...

Bilderbilderbilder!

Synneopsis sa...

Jeg føler meg litt utenfor, fikk aldri sett hybelen før ommøbelering en gang. Men håper det hjelper med litt orden der :) Jeg liker den nye headeren din, men hvorfor kan jeg ikke se den når jeg bruker pcene på skolen? De har firefox, men det er det du bruker også tror jeg...

Ella Blondella sa...

Da tror jeg du kan trekke en konklusjon Veronica; spørsmål får menneskene til å kommentere!;)

Jørgen sa...

HEMISPLI

Love you

Synne G sa...

Bilder...du er så flink til å ta bilder! :) :)

Sigrid sa...

Det er fordi du kjøper sjokolade og ikke sjokolademelk!! Det er kakao med melk. mye bedre =)