tirsdag, januar 19

Je n'ai aucune idée

(jeg lurer litt på hvorfor det slenger random o'er rundt omkring)
også liker jeg litt at det ikke er trettifiretusen kuldegrader ute lengre. og sånt. så slipper man å dø når man åpner døra (samme hvilken dør det er egentlig, ut, til gangen, til rommet til elise...) og man slipper å fyre (for det får ikke jeg til uansett), men jeg liker ikke så godt at jeg hadde 7 dager og 33,34 timer fravær i forrige termin (veldig mye var uten opptelling, men likeveeel!) og det er fint at elise har kaffe på ryggen og forstyrrer meg på msn i fransktimen.

også gleder jeg meg massemasse til helg.

5 kommentarer:

Elise sa...

Jeg liker franskbok på bakken, kaffe på ryggen, busser som tuller og er presise, at det ikke er trettifiretusen kuldegrader ute lenger (og hele +4 på mitt rom) og å forstyrre deg på msn i fransktimen. :D
O= Dendere... haha !

eirinsurr sa...

hvordan får du sånn sånn superfancy skrivemaskinskrift,med snirkler bak?? finfint!:o

Enya sa...

Haha!
Jeg så du gikk og bærte på en bok! XP
søt du!

Anonym sa...

Hvordan faar (jada, her leser vi blogger istedet for aa jobbe med flash) du til den spesielle skriften? Jeg synes du kan begynne med turtorials, det hadde vaert interessant og laererikt. Og om du vil gjerne en kampanje for aa faa ae, oe og aa inn paa amerikanske tastatur. Hadde vaert greit :)

Synne Helene sa...

Den forrige der var meg, kom visst bortpaa enter litt for tidlig :)