søndag, februar 14

Rien titre

FIN helg. Litt mye Havfrueprosjektgeneralprøver og forestilling som ble ganske..teit, litt ensomt uten Jørgen på Tjukkebo, men jeg overlever. Helg er fint, med fin Kristine og rare filmer og Synne med Kvikklunsjmelkesjokolade og Sex and the City (ny helgetradisjon?!) og lovehearts og litt for lite soving og gratis godteri av folk som heter Svein, og slosskamp på generalprøve (Hallvard er fæl), og jeg har snart innsett at jeg virkelig ikke egner meg like bra til å spille fiolin som jeg liker å tro. (og orddelingsfeil og og og å feil og ting har begynt å forfølge meg, hjelp!) Og nå fryser jeg litt, og finner ingen bilder som er appropriate for å blogges. Jeg har blitt fæl.

Fastelavn/Morsdag/(Anti)Valentine har faktisk blitt feira litt også, boller på "premierefest", kanskje ikke så mye morsdag, men antivalentinedemonstrasjon med Kristine på Picasso i år også, heheh. Nå gleder jeg meg til vinterferie.

Også synes jeg dere kan komme på forestillinga i morgen, 18.00 på Union Scene, gratis for alle under 18 til og med.

4 kommentarer:

Jørgen sa...

Fint at du savner meg! Lykke masse til i morgen! Jeg savner deg også.

Og moromoromoro med antivalentine's day og ironiiiii.

Elise sa...

Liker fin helg og sex and the city :)

Enya sa...

oioioi! når da?
Jeg vil komme!

DB sa...

Du er flink som sloss mot Hallvard og vinner og redder meg fra skandaler haha.