mandag, februar 22

J'ai tout ce que je veux

Nå er alt fint nå. Alt alt alt alt. Jeg liker det. Jeg elsker det.

Men 19, NITTEN, bilder fra helga?! Hvorfor har jeg kamera i det hele tatt? Alle var stygge og teite uansett.

Siden alle maser om bilder, så her! Se, det beste bildet. Fornøyde?Men helga har vært fantastisk! Katzenjammer på fredag, med Peppes og diverse i Sandvika før konserten, bursdagen til Eirin og Åshild på lørdag, og i går var jeg mann og måkte hele gårdsplassen (med litt hjelp av Jørgen, da, littlittlitt, det er jeg som er mannen i huset her, så nå har jeg biceps på størrelse med ehm.. noe stort) og vi rydda her og hei, nå er det ferie! Synd jeg ikke har noen bilder av meg som måker i fantastisk sexy kjeledress, heller. Hva skjedde med å ta bilder av absolutt alt?! (og hvor motiverende er det ikke å blogge når man får to kommentarer?)

I dag har jeg sovet i fjorten timer. Jeg la meg supertidlig, TI! Det er faktisk supertidlig for en som bor her og er vant til å være våken halve natta, uansett. Og nå har jeg flytta inn på badet med alle stearinlysene, vel - ett, og pcen, Og verdens beste te i en bolle med masse honning, siden badet er det varmeste stedet i huset. JEG ELSKER FERIE.

Og hei, siden jeg lovte det, her er den fine klassen min, synes dere ikke de er fine kanskje?
Sigrid er bare rar og sexy og forførerisk og sånt

Lill Sofie er bare glad

Mathilde kan bare gjøre rare ting med munnen sin mens hun er glad

og Henrik er bare skummel og glad

5 kommentarer:

DB sa...

Tok jammen sin tid!!

Aina sa...

2 kommentarer sier hun som faktisk får kommentarer. Det er folk som leser for det. Og fantastiske bilder må jeg si!

Enya sa...

snømåking og 14 timer søvn! flink du har vært!

og jeg liker bloggen din, og er ikke flink til å kommentere. skal bli flinkere, så skriver du mer :)

(btw. bekreftelsesordet er "stagg" XP)

eirinsurr sa...

Jeg liker også bloggen din og er dårlig på kommentarer. sooorry. Det er bra noen er mann i det huset der da. ehehe.

og takk for fin bursdag :)

Jørgen sa...

Mann♥
BLOGG mer LARVE