tirsdag, februar 23

Heureux

Ferie er fint, skinsmaraton med kristinepuuzzz er fint, påskeegg er fint og skøyter med Hilde som jeg ikke har sett på tusen år er fint!

I dag tidlig (ja, rundt to-tre) skulle jeg lage verdens beste te til Kristine og meg, og tekanna er så altfor liten, så jeg tenkte at mugge var fint. Tenkte selvfølgelig masse på at tynne glassmugger elsker varmt vann og aldri sprekker og sånt. Likevel? (jeg ønsker meg stor tekanne, tror jeg, og større vannkoker)Hilde og jeg møtte tusen russere også, men de ville ikke være med på bilde egentlig, det er nemlig verdensmesterskap i bandy i Drammen for tiden
Og er ikke vi søte når vi står på skøyter i sånn omtrent 20 minutter kanskje, glade iallefall? (legg merke til lyskasteren, vi forsto ikke heelt meningen med å ha ett lys på hver lyskaster, men..)

Så flink jeg har blitt, setter andre foran meg selv i setninger og har bilder på bloggen og alt. Liker ikke så godt å henge på hybelen alene, jeg klarer liksom ingenting alene når jeg er vant til å ha fine folk rundt meg alltid. Og det funker iallefall ikke å sove alene.

Også gleder jeg meg til resten av ferien, den blir fin.

4 kommentarer:

Aina sa...

Bilder<3.

Synneopsis sa...

Jeg begynte å tenke på at "Dette fortjener et like", så kom jeg på at dette ikke er facebook. Men dette er et innlegg jeg liker. Søte bilder og alt, og rare lyskastere. Håper det ikke blir tusen år til neste gang du ser Hilde :)

Hilde :] sa...

Kjempekoselig koselig !! Og og jeg håper ikked et blir kjempelenge til jeg ser deg igjen heller ! :)

Jørgen sa...

ER JEG FINE FOLK?!?!?!?!