mandag, mars 29

jaune

Påskeferie. Jeg er på Konnerud. Familien mater meg, hele tiden, altfor mye. Jeg veier sikkert like mye som Jørgen og jeg veide til sammen forrige gang vi veide oss. Her er det liksom mat hele tiden, ikke det at jeg spiser lite uansett. Og heej, nå er det akkurat en uke til jeg blir atten, og da er jeg i Sverige.

Nå er hele familien min superkule og skal dra og svømme, men hei, det gidder jeg ikke å bli med på. Jeg svømte i går, nemlig. Og dro til byen for å spise Snappysmat med Kristine, men så var Konnerudbussene teite, så vi måtte dra opp igjen med en gang, og gå tur i SNØEN. Hva skjer med siste buss klokka elleve?! Skal ikke vi nattmennesker få lov til å spise når vi vil? Dropp heller 05.30bussen, ingen trenger å kjøre buss før sola har stått opp.

(JEG ØNSKER MEG CANONSPEILREFLEKS TIL BURSDAGEN MIN, JEG)
Plutselig har jeg blitt kreativ og bruker ferien på dette her, å lage dystre sanger med kor i Cmoll.

Ikke så mye mer jeg skal gjøre i ferien, tror jeg. Hva skjer egentlig i påskeferier?

3 kommentarer:

Aina sa...

an gjør masse rart ipåskeferier - og spiser altfor masse.

Jørgen sa...

slæpp'ææææ, det er leenge til bikinisesongeeen!

eirinsurr sa...

I påskeferier skal man slappe av, og spise til man dør. Egentlig det man gjør i alle andre ferier. I denne kan man i tilleg lese krim og se på krim på tv. Mord er tøft.