onsdag, mars 24

tiendrais,

Siden jeg ikke vet hvor kameraet mitt er, og jeg ikke liker det lengre uansett, så har jeg blitt så kul at jeg har begynt å ta bilder med verdens dårligste mobilkamera (hater fortsatt typen på elkjøp som mente den var så bra). Kanskje jeg skal ta tusen stygge bilder hver dag og blogge de?

I dag var Elise og jeg på kafé, og hun var glad som vanlig også spiste vi VERDENS BESTE KAKE. Den er tilogmed kanskje bedre enn OREOKAKE. hei, bringebær og hvit sjokolade!!
og vi drakk hvit mocca, åååh. Også måtte Elise på Opera, og jeg fikk ikke lov å bli med backstage. Og nå skulle jeg stått ute å venta på bussen som skal kjøre meg pilates. Jeg og tiden er så goden venner.

5 kommentarer:

Aina sa...

bedre enn oreokakee?
OG ja, masse bilder.

Elise sa...

Jeg skal gifte meg med bringebær og hvitsjokoladekake og hvit mokka :D
Og så er jeg veldig pen og blid på alle bilder.

eirinsurr sa...

Værsågod for at jeg har så god kjennskap til alle byens kafeer, at jeg viste fram Elises nye yndlingssted, hvor du fikk smake god kake!

Jørgen sa...

vet ikke hva jeg skal kommentere

Db+5 sa...

Det ser ut som om elises fingrer er inni glasset :O