tirsdag, mars 2

le monde est étrange

Vi har franskinnlevering, derfor sitter jeg her og blogger, jeg klarer ikke å skrive så masse om det å spise snegler, forskjellige typer konkurranser eller des langues étrangères. Kanskje jeg klarer det i kveld? Ja'a.
weheartit er superkoselig jeg vil ha speilrefleks speilrefleks speilrefleks speilrefleks

Jeg likte i går. I går var en rar, fin dag. Også var det varmt og snøen smelta, og jeg spiste bare usunn mat. La oss håpe det var siste dagen med kake og boller og cola. Jeg kommer virkelig til å bli feit, iallefall syk en dag, men jeg liker egentlig å være usunn. Egentlig så liker jeg alt for tiden, alt er liksom så fint, og bittelitt rart, men veldig fint. Og det er sol når man står opp og byen er fantastisk og se på midt på natta og snart er det vår (selv om, hva er greia med 10 minusgrader 2.mars?!)

Også merker jeg at det er mye lettere å blogge i ferien, selv om det skjer sikkert minst like mye nå som det ikke er ferie. Også er jeg visst litt bitter i dag, tror det er den store bitterdagen, så jeg vet ikke helt hvorfor. Også liker jeg ikke håret mitt lengre, men aner virkelig ikke hva jeg vil gjøre med det.

4 kommentarer:

Aina sa...

klipp det kortere da :] gjør noe drastisk og nytt :].

Jørgen sa...

TENK AT DU SKREV ENDA ET BLOGGINNLEGG UTEN Å NEVNE MEG. 90% AV DETTE BLOGGINNLEGGET ER JO MEG ELLER SAMMEN MED MEG. BLÆPÅDEG, TJUKKA.

Elise sa...

Synes du kan farge det blått med grønne striper :v
og usunt er fint, og fælt.

Db7 sa...

hva skjedde igår dada? haha