torsdag, mars 4

Mangeons

Jeg synes mobilen min er teit. Den skulle liksom ha like bra kamera som den gamle. LIKSOM.
Jeg sitter på union og har endelig fått meg internett og spiser foccacia som er så hard at man brekker tennene, og ser på skins og sender meldinger og leker på facebook og skal snart på konserten til Aina på Akershus festning. Sigrid, Daniel og jeg spiste nettopp to liter is. Det er iallefall sunt. Jeg er ekstremt sunn for tiden, bare så det er sagt. Sjokolade HVER dag er bra. Og heiheihei! Hybelen er ryddig, og fin, nesten hele tiden! Og Jørgen og jeg har blitt flinke til å stå opp og legge oss til mer og mer decent tidspunkter, vi har blitt flinke til masse vi. Jeg liker det.

Og i morgen er det premiere på Alice in Wonderland og Lovely Bones!! Selv om Kristine og jeg skal se Alice på lørdag, da, siden jeg er i Oslon og sånt i hele morgen. Jej.

7 kommentarer:

Elise sa...

Å brekke tennene på foccacia hørtes veldig lurt ut, kanskje vi skal bake en like hard foccacia når jeg kommer i dag?
Oog så hørtes to liter is veldig sunt og fint ut. Jeg har spist en halv 200grams daimsjokolade og det er jo også veldig sunt og fint.

Dbm (idag er jeg moll) sa...

Is er fint, spesielt når man er depp. Det er sjokolade og mariekjeks også. Og musikk. Du også.

O = trappen, kanskje det er på tide å klatre oppover, hmm.

Aina sa...

engelsk midt inni norske setninger, en liten Aina-påvirkning kanskje.
Takk for at du kom på konserten <3.
is og sjokolade er fiiiiiiint!

eirinsurr sa...

JEG VIL SE BEGGE FILMENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! (is er best!)

Jørgen sa...

hei

Subdominantens stedsfortreder i Bbm. sa...

hei blogg litt a

Jeg bare tulla jeg. Jeg mente selvsagt Subdominanten til Ab. sa...

tull