torsdag, mars 11

Printemps

Oiooioi, krise. En uke siden jeg blogga sist. Har det virkelig ikke skjedd noe?

Jo. Egentlig har det skjedd massemasse. Jeg har vært på kino med Kristine og sett Alice og Lovely Bones og DKO har vunnet Jarlsbergfestivalen (nei, jeg vet heller ikke hva det er..) og ting har vært fine og fæle og jeg har snakka sgnelkab og spist Dots og vært sint og glad og lei meg og overfølsom og overlykkelig også tror jeg ikke jeg har tatt noen bilder, ennå. Og det er under en måned til jeg blir atten........og jeg klarer bare å blogge i ferier, tydeligvis. Fint det er påske snart da!

LIAF

Elise og Veronica har teaparty, og Jørgen og Eline spiser døde fisker og macaroni og gjør spansk. Jeg er glad jeg er meg.

5 kommentarer:

Elise sa...

Teaparty ♥

Aina sa...

glad du er deg jeg også, ♥.

bVI i F sa...

også har du utlendinger på besøk som rydder i udnertøyet sitt, det er vel fint det og

Jørgen sa...

Og det er morsomt å snakke sgnelkab!

eirinsurr sa...

Hei hurra for vår og fine dager og for dots, som egentlig er ganske godt og mye billigere enn oreos.