tirsdag, april 13

la plus belle lumière

Dette er meg. Og den beste sykkelen i verden. Og det fineste lyset i verden. Og det beste skjerfet i verden. Og sånn.


Jeg har syklet rundt i mørket og tatt verdens fineste bilder, sånn som dette (finehjertelysene!) og sett på nrk buskerud, fra sykkelen, selvfølgelig og ellers har jeg vært monster sa jeg hvor mye jeg elsker speilrefleksen min, og a-dep?! (jeg trenger ikke å redigere bilder i det hele tatt lengre engang) også fant jeg han fineste i verden selv om jeg kanskje liker han best sånn som det her .

Og nå er jeg sulten, men man burde ikke spise etter midnatt, iallefall.

6 kommentarer:

Jørgen sa...

fineste i verden: mener du hun dama på toget?

neida, bare tuller med deg. du er finest i verden! virkelig

fine fine og fine speilrefleksen og fine lykken og fine alt og spesielt deg egentlig, fordi du egentlig er altfor fin jeg dør av deg fin

og nå skal vi sykle hver eneste dag sammen, og være unge og dumme og ta bilder og spise iskrem og høre på fin musikk og gå med sommerklær og være fine hver dag alltid

deg og meg

Tuva sa...

fy flate for noen bilder. nå fikk jeg frysninger før jeg skal sove. og jeg kjenner deg ikke. fy flate for noen bilder. jeg elsket minst ett av de. helt sant.

Elise sa...

Fine bildene :)

Enya sa...

Å det var virkelig fint!
jeg likte det!
og Jørgen var virkelig fin!
liker liker!

(Det jeg ikke liker er at du har ordbekreftelse!! serr irr ass!)

ida sa...

nydelig! elsker bildene dine.

Aina sa...

Det er litt noter også. :}