søndag, april 11

REFLECTIONS AU MIROIR

Speilrefleks er lykke. Sol og vår og varmegrader gjør at alt blir fint. Tusen bilder.
Jeg har vært på saxofonfestival i Sverige. Det var superkult. (se på bassaxen!)Og jeg så litt sånn ut, og hadde blitt atten og fikk øl i bursdagsgave av Anja og Gudrun og Mathias)Også lovte jeg å blogge kuleLinus med koppen, man drikker nemlig alt fra kopp, for det ser sofistikerad ut och spesielt ölet smaker bettre, och alt er jättefintOch Soran drakk MER og var sint fordi han ikke fikk sett Paradise, så han drakk mer MER. (selv om Kristine sendte meldinger så han fikk vite at en eller annen skulle på date med en annen og slike spennende ting.....)Og Julie og Aina var skumle, og kalde, og det var snø Og i dag har jeg hengt med speilrefleksmusikknerder, de var gladeog fine å ta bilde avSpeilrefleksnerder.Også møtte jeg en fin katt, som også hadde lyst til å bli med på bloggen, og etterpå møtte jeg to til Rett etterpå møtte jeg en fyr som drev med reklame Også dro vi på konsert med Buso, der tok jeg bilde av Hallvard og det hata han meg så mye for at han ble seende sånn ut etterpåOg jeg drikker altformye kaffe, gjerne sammen med sånne som han her (som stjeler bilder og blogger de)Så nå har jeg gule tenner og skal aldri smile mer.

Jeg skal iallefall gifte meg med speilrefleksen min, og en dag skal jeg kjøpe meg fint objektiv som lager hjerter og stjerner overalt i bildene, kanskje jeg må bli saxofonspillende speilrefleksnerd når jeg blir stor. Siden speilrefleks og saxofon kanskje er det fineste som finnes. Sammen med sol og fine folk.

Også må jeg jo nevne den fantastiske velkomsten jeg fikk av Elise når jeg kom tilbake ifrån Sverige, en supervåken Elise som lå og slang på sofaen, og ga meg påskemarsipan på halv pris og te, også sang vi Kyrie Eleison og Fader Vår hele natta.

OG jeg har fått tilbake sykkelen min!!! LYKKE.

7 kommentarer:

Elise sa...

Du er kult. Og jeg er glad det store bakhodet til han foran deg kom i veien for at jeg ble med på bildet. Og fin katt og jeg vil også ha objektiv som lager hjerter (men da må jeg vel ha speilrefleks først).

Enya sa...

Å så herlig!
jeg likte at ho dama satt og så ned i Basssaxofonen!
også digger jeg at du er tilbake igjen! og at du skal bli en speilrefleksnerdete saxofonist!

Aina sa...

Jeg ler kjempe masse av bildene, det høres kjempe koselig ut!

Jørgen sa...

DU♥

eirinsurr sa...

Vi er glade og fine komma og det er du å utropstegn

ida sa...

koselig! alt blir så fint nå som sola er så snill, og det er så mye morsommere å ta bilder!
liker bloggen din, den er så flott!

Anders sa...

Saxofonfestival :D