søndag, april 4

la suede

Hvorfor jeg sitter her når jeg drar til Sverige om mindre enn seks timer, er usikkert. Men når man har kjempa hele kvelden og dagen med BALLEMOVIEMAKER, så blir det liksom sånn. Og når IT'S (man skal ikke henge der halv tre om natta, tror jeg) forteller meg at
"Det kan hende at nettsiden på https://www.itslearning.com/file/file_upload.aspx?OpenerAction=AddFileToFileList&Multiple=1&Type=1&UseTempTable=1 er midlertidig utilgjengelig eller flyttet permanent til en ny nettadresse."
etter at jeg har venta i en halvtime på at resultatet fra moviemaker skal laste seg opp, da blir jeg litt småirritert må jeg innrømme. (hvis den forteller meg at filmen er for stor nå, da vet jeg ikke hva jeg gjør).

Derfor tenkte jeg at jeg skulle slenge ut noen flere bilder av utsikten vår som er så fin.


Og snøfnugg, som er fine, veldig fine, så lenge de ikke kommer i APRIL Nei, kanskje jeg skal pakke litt snart. Eller sove, eller noe. Sove kan man vel gjøre I Sverige, eller på vei til Sverige ellernoe. (ÅHJIPPI. FILEN ER FOR STOR TIL Å LASTES OPP. PRØV IGJEN. - neitakk, natta.)
Mhmmm. Også får dere kose dere massemasse i de siste påskedagene, og på de første skoledagene, dere. Jeg skal kose meg og spille saxofonorkester og ha bursdag i Sverige så lenge.

2 kommentarer:

Jørgen sa...

Savner deg! hilsen Jørgen og Eline

Jørgen sa...

Savner deg som verst! OMG