fredag, april 23

mening(sløs)

Egentlig blogger jeg bare fordi klokka var 00:00, og det var kult. Og fordi jeg har mange bilder. Noen fine, mange utydelige og mørke. Jeg vil ha lite fastobjektiv!! Nå.

Tullebilder. Bare halvparten hadde lyst til å laste seg opp, jaaajaaa, synd for de andre. Uansett, dette er Eirin og meg. Vi er veldig average. (også HATER HATER HATER HATER jeg blitzen) Eline og jeg også, og det beste i verden er å sitte midt i veien og vente på bussen lurer litt på hvorfor dette bildet ble med, men jeg liker armbåndene mine, og i dag mista jeg begge NMbåndene når vi hadde karate i gymmen, karate. Livsfarlig. oooog, se se se se se, minipusebabyer! selv om de er altfor store til å bare være en uke gamle, og sånt, fineste som finnes faktisk Jeg skulle ønske vi kunne hatt en pus her, nå, en pus som kunne sovet i sofaen ved siden av meg, når jeg sitter oppe halve natta for å høre på musikk og se på den fine byen. Og når jeg har en frihelg, som denne helga, uten å vite hva jeg vil gjøre, bare egentlig konsert på Youngstorget i morgen - men jeg kommer aldri til å finne det og sånn. Og Kristine drar til ettellerannet rart sted i nord på konfirmasjon, og Jørgen er i Kongsberg, og familien min er i Sverige, og alle andre har masse å gjøre. Tentamener og slikt. Jeg også, egentlig. Kanskje det blir meg og speilrefleksen i helga, og saxofon siden det er prøvespill og tusen konserter neste uke?!

Mih, jeg klarer ikke å skrive fint, skrive sånn jeg vil i dag, og jeg er lei av franske meningsløse overskrifter. Og bloggen, iallefall utseendet og resten. Nei, natta.

3 kommentarer:

Synneopsis sa...

Jeg savner deg!

Aina sa...

Kan ikke den ene pusebabyen flytte til deg? :}

eirinsurr sa...

uæææ, stygt bilde. og fin, ny blogg!