tirsdag, april 20

ejyanflekgjjaljøkukl

I dag har jeg spist middag og drukket eplejuice med disse her. Og det var det eneste bildet jeg tok selv, for Enya liker også speilreflekser. Det gjør ikke meg noe, for nå finnes det nemlig ett bilde av meg også, og ikke bare alle andre! Åhjegersåpen!! og endelig fant jeg ut hvor alle folk har blitt av, Enya har gravd de ned i hagen sin! også møtte vi eplejuicemannen, han var fin. Også har jeg hatt fransktentamen da, det snakker vi ikkenoe mer om. Den gikk ikke bra. Liksom. Fint jeg skal ha fransk i ett helt år til, i motsetning til alle andre. Masochist?

Finesanger. detektivbyrån er fint i dag.

4 kommentarer:

Aina sa...

Hahhah, jeg ler - fransk.
Og gravplasser! ♥

eirinsurr sa...

DETEKTIVBYRÅN<3<3<3<3 og enya har tydeligvis skumle hobbyer. Jeg tror ikke jeg tør ha henne med på ferie :s

Enya sa...

Joooo!! Ta meg med på ferie! Jeg kan kjøpe firstprice eplejuice til deg! den er god! jsut like you! (Det rima:D)

Eirin sa...

åh, jeg er så glad jeg er ferdig med tysk! hadde siste tentamen i dag, krysser fingre og tær og alt som er for at jeg IKKE kommer opp til eksamen