torsdag, april 15

vélos stupides et bébés et comme si


Kanskje eneste sangen jeg hører på for tiden, vet ikke hvorfor, den er bare fin og rar. Men jeg er lei av alle de fine sangene mine, jeg trenger nye -legg til den fineste sangen dere vet om her, ja, minst, fint.

I dag hadde jeg bare EN time på skolen, på drammens museum, fra ti til elleve. Så jeg har syklet rundt i byen med fineKristine på bagasjebrettet, og spist supergod is - iskyss, og fått vondt i bena, og vært i kantina på Marienlyst fordi Kristine savna skolen sin der møtte vi en fyr som spilte piano
og noe som kom fra en halvdårlig skrekkfilm med tre øyne også sykla jeg kristine til mongobussen som var altfor sen, også bestemte sykkelen min seg for å være en balle og drepe speilreflekser, og seg selv, og celloen til elise, og det var jo VELDIG fint.

OG HEIHEIHEI, ♥

(speilrefleksen overlevde sykkelangrep)

5 kommentarer:

Elise sa...

http://open.spotify.com/user/vinterblomst/playlist/5wJpFzsnwPVkje3dpS1lIo

Db(add9) sa...

Han pianisten der var jammen meg en kjekk en altså

Enya sa...

fine speilrefleks, med kick ass overlevelsesteknikker!

Aina sa...

Pusebabyer ♥
Fine bilder!

Jørgen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.