søndag, april 18

les enfants du diable

I dag ville familien min (bortsett fra mamma som endelig er på vei hjem fra Island, morro med askesky altså, jeg liker den) ha meg med på hytta. Egentlig er de monstre alle sammen, se på disse tode spilte kort (og maste på meg om alt mulig rart fordi jeg er stor og kul og sånn) kusine henger nesten mer på internett enn meg og pappaer og vampyrsøstre leser NyeTestamentet og broren min er superkjekk, eller kanskje mest supersøt, sånn egentlig og han snakka om atomer og partikler og størrelsen på verdensrommet. Og liv på andre planeter og Star Wars, og litt lava, alltid lava.

2 kommentarer:

D til Gb sa...

Jeg liker familiebilder, og vampyrsøstre som ikke gidder se ut som søstre jeg har lagra i hodet. Kjekk lillebror har du også, h00k us up.

Jørgen sa...

Det gå'kke an å sitte mer på internett enn deg da LOL.
Benjamin kommer til å vokse opp å bli HUNK. Prikk lik meg med andre ord. EHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE nei jeg kødder ikke.

Skulle hgieshglehghjkldhgjkgd hei

fail