søndag, mai 9

fzzt

I går var Anja og Therese og jeg kjøkkensjefer, og vi fikk Fanta Exotic det var lykke og fantastisk, for vi trodde ikke man solgte det lengre etterpå fant jeg verdens kuleste vaskemaskin som jeg skal ta med meg hjem, jeg og den oppvaskmaskinen var litt av ett team - plutselig var 46 tallerkner og en million kniver og gafler rene på ETT minutt og Anja var bestevenn med dusjekrana, og den var superkul helt til den bestemte seg for å fly løpsk rundt i rommet og sprute vann på alle som rørte på seg, litt som dusjen vår på hybelen liker å gjøre også var russen på besøk på hybelen og sånne som liker å leke med rosa fjærboaer og noen viste muskler og blåmerker etter dyr massasje også vet jeg ikke helt hvor resten av bildene bestemte seg for å ta veien, men i dag har jeg vært på konfirmasjon og tatt firehundre bilder på konfirmasjonen var alle glade og sånn selv om noen var mest opptatt av å ta bilder av seg selv (og snakket om fine Århus og sånt, så nå skal jeg virkelig komme inn på konservatoriet og bo der i minst fem år, virkelig) og Julie var fin og satt ute i kulda og skulle ikke fryse og ble tatt bilder av og nå har jeg vært på Picasso med Kristine fordi hun er bursdagsbarn og finest, selv om hun liker å gjemme seg på bilder
Morrohelg, har alle andre hatt det fint? Og tenk, nå er det bare tre skoledager, og langhelg!

4 kommentarer:

Elise sa...

kult.

Elise sa...

Og ville dusjen og dødskule bildet av glade deg og Synne og den lille misantropen og fanta exotic og russebesøk og Århus og teite kommentarer ♥

Db sa...

fine innlegget, harru fine innlegg i trusa også?

eirinsurr sa...

sv: woow, superraskt! Og jajajaaj, nå gleder jeg meg masse!!!!