lørdag, mai 8

lakriste

I dag er det fint vær og varmt og inne på rommet mitt er det tusen varmegrader og sol, så det er umulig å sove lengre enn til ni. Ute er det fine bjørketrær og fugler og Elise (som ikke har noen andre venner enn meg, fordi de er på russetreff i Stavanger) hadde med seg verdens kanskje beste te hjem fra sverige i går, myntelakriste! og i går kveld så sykla vi og balanserte på murer og hang på Union, og møtte Ann Synnøve som fikk tilbake skinnjakka si, også var vi på Shell to ganger og kjøpte godteri til halv pris (selv om det nok hadde vært billigere å kjøpe til full pris på Kiwi) Menmen.

3 kommentarer:

Elise sa...

Det finnes faktisk ikke bedre te her i verden enn lakris-teen. Og kvelden i går var bare superfin, og sær. Og shell-godteri er fint, med kassadame som kjenner oss igjen. Og verdens fineste benk ved ypsilon. ♥
Og det er iallfall fint jeg har deg, når alle andre vennene mine bare rømmer. :D

Synne G sa...

Høres koselig ut <3

eirinsurr sa...

Hei, stopp en halv! LAKRISTE!?? Jeg tror det er himmel på jord! Jeg er på randen til å kreve at jeg får komme å smake! (dette er en advarsel til ELise, om hun var eieren av teen) Vent, jeg er ikke på randen, Jeg krever å få smake! Hallo, jeg mener LAKRISte! woooow.