tirsdag, mai 18

norvége

17.mai var fint. I dag sitter jeg og er død og syk og drikker litervis med te.

Jeg spiste frokost med en Elise som var rød og jeg ble tatt bilde av av mamma som ikke er helt venn med speilreflekser, sammen med en fin bror som var glad og jeg møtte gamlekorpset mitt og alle var så glade, så glade og Julie ble angrepet av små aspiranter, og måtte marsjere også gikk jeg i tog, til jeg ikke orka å gå rundt hele løypa siden vi gikk sist av alle i hele Drammen, så jeg gikk og fant folk som hadde blitt kidnappa av russen og fikk vann i verdens største glass og Eline som spiste pommes frites, og Jørgen og jeg spiste FALAFEL (hvorfor selger de ikke falafel overalt?!) og vi så på russ som var glade og slitne og røde og jeg spiste ingen is, og ingen pølser eller andre ting, også gikk alle hjem og han med de alt for store klærne og jeg sovna på sofaen med en gang vi kom hjem, og til slutt spilte jeg med DKO i teatret, der alle var dobbelt så slitne og like syke som meg. Hadde alle andre fin 17.mai?

5 kommentarer:

Elise sa...

17. mai er superfint. og litt slitsomt hvis man er russ.
Og tusen bilder er veldig klut.

eirinsurr sa...

jeg hadde en fin søttende mai, og jeg er sint på deg for at du ikke spiste noen is!

o: ingenity - om du har veldig lyst ser du at det står ingen is, der ogs!1 :o

Synne G sa...

Du har så fin bunad! :D

Jørgen sa...

Du MÅ faktisk legge til at jeg var full/fyllesyk/alt fælt og kvalmt. Og ja, bunaden din er superfin! Og fint innlegg og fin 17. mai!

Tuva sa...

jeg har glemt å kommentere lenge her kommenterer jeg såklart - både fordi det er bilde av meg her, fordi jeg kidnappet (litt) og fordi mine klær er på jørgens kropp. tjohei! fine bilder og sånt da.