onsdag, mai 19

chaud

det er så varmt at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg, kan ha noe med å gjøre at jeg muligens har feber, for 24 grader pleier da å være utholdelig? i dag har jeg hatt fri fra skolen, mens nesten alle andre har hatt matteeksamen og jeg har spist brunt sukker med kald te og honning og tatt bilder ute (der det er altfor varmt) og jeg har spist paradis-is med Elise og gått rundt i varmen langs elva, men nå synes jeg bare det er altfor altfor varmt, men jeg kan jo ikke klage, det er tross alt bedre å ha 24 varmegrader, enn det er å 24 minus, og det er jo ikke veldig lenge siden det var så kaldt og dette er forresten de fineste blomstene i verden, og det har de alltid vært så lenge jeg kan huske, lilla og gule og fine.

3 kommentarer:

Aina sa...

Det er så varmt at man ikke kan øve inne en gang. Det hjelper ikke å åpne vinduer heller. Man døøøøøøøøøør. ♥

Elise sa...

Varme er fint da :D
Og litt skuffet av at du ikke har noen bilder fra is-daten vår, hore.

eirinsurr sa...

guri, fine bilder! Og det var faktisk så varmt at jeg sov ute på verandaen og tok fine bilder og ogog...sov.