søndag, juni 13

homecoming

På fredag hadde jeg eksamen, og natt til eksamen satt jeg i vinduet og snakket engelsk med meg selv og tok bilder av byen.lurt og møtte en fin pus som var litt lei av å være mammapus hjemme etterpå
og synne kom hjem fra USA! og vi var på homecominggrilling, inne, siden det var ufint vær ute
og det var superkoselig og veldig gøy og vi fikk altfor mye altfor god trønderkake med vanskelig navn, og snakka om verdensproblemer som iberiasnegleinvasjonen av norge og hvordan synne hadde det i USA og at hun bodde i en fabrikk og at de måtte gå med sko inne og bare hadde powerpointer på skolen og hun hadde vært på kino og overalt, og vi snakka om elger man kunne møte på i skogen og klovner og øksemenn, og sauer, også fikk jeg finfin julegave av synne som jeg skulle fått for lengesiden.

1 kommentar:

Elise sa...

Å sitte i vinduet å snakke engelsk med seg selv hele natta hørtes fint ut.
Men ekle bilder av brunsnegler er ikke fint.