lørdag, juni 5

ildebrand

i går var jeg på sex and the city 2 (og jeg jeg likte den først kjempegodt, men så fant jeg ut at den egentlig ikke hadde noen handling og nå vet jeg ikke lenger) med blant annet disse

i dag har kvartetten spilt på åpning av norsk glassmuseum i hokksund (og på konneruddagen på......konnerud)

og jeg har gjort fine ting som å sove på gresset

være på kafe i noen minutter og drikke en kaffe med han syke (og fine)

møte verdens fineste blomst

og verdens fineste ting

og jeg har sykla og tatt tusen bilder og kjøpt polariseringsfilter på nettet og fått visakort og mastercard i posten og spist kjeks og i kveld er det minivinpicnik og working class hero og enda flere bilder med finelinse (fortsatt minst like forelska, ja) og fler fine folk

og dette er yndlingshobbyen min
(også har jeg lyst til å blogge på nynorsk nesten, bare fordi det er så mye penere og finere, men jeg kan ikke nynorsk egentlig og sånt, også savner jeg å få kommentarer, men jeg vet jo at mange leser fordet) også håper jeg alle har minst like fine lørdager, og nå skal jeg øve saxofon i en time, og lørdagen er perfekt!

3 kommentarer:

Elise sa...

Ildebrand og sex and the city :D:D

Enya sa...

Herlig herlig herlig!

Martotopia sa...

oi,eg har aldri tenkt at det går ann å tenne på løvetanner.Det var merkeleg fint