søndag, juni 6

WCH

En dag skal jeg få meg en mac, for jeg innbiller meg at den fikser multitasking og har litt bedre minne enn pcene skolen kaster etter oss. Denne liker ikke så godt å sende 150 bilder til Eirin over msn samtidig som jeg ser igjennom de 1157 bildene fra konfirmasjonen i dag og laster opp bilder til flickr, er det for mye å be om da?

Åh, jeg har hatt en super super super super super helg. Alt fra spilleoppdrag med kvartetten til kafébesøk og konserter og kino og rummy og konfirmasjon og familie og venner og fine folk og islendinger og franskmenn!

synne og eirin og picnik og syriner og vin og rummy og fineste linsa

og alle hadde røde negler

og røde munner

og eirin var litt sånn her

og vi var på konserter og konserter og konserter, og dette tror jeg er veronica maggio, men da hadde jeg nettopp minsta linselusa/linsedekselet og det er alltid like verdens undergang (men synne fant den igjen og verden var ett fantastisk sted)

og borte ved den fine lampa i hjørnet i multisalen kunne man kjøpe supergode vafler til fem kroner
også var det disco og rave

til diskjokke

og vi var en tur inne på det superkule nye hotellet på union med magiske lys som skifter farge på veggene, og på vei hjem satt synne på en stol

også tok vi bilder med selvutløser og franskmann fra st.tropez

...også tror jeg jeg vil lage ett helt eget blogginnlegg til finesøster med altfor mange bilder fra konfirmasjonen hennes etter at pcen min har sluttet å være imot multitasking.

jeg vil ha sånne helger som det her alltid, trenger ikke å være helger engang, sånne dager, alltid, ja?

(PS: jeg har fjerna ordbekreftelsene(!!!!), takk til julie og enya og alle andre som ikke liker dem, men okei. de er kanskje ikke like morsomme som de var en gang, så)

7 kommentarer:

Aina sa...

Fine bildene. ♥

Elise sa...

Hørtes ut som fin helg. :D
Og jeg skulle ønske jeg var med på WCH og piknik og vin og syriner og rummy og ikke hadde hodevondt og sånt.

Jørgen sa...

fin helg :)

Enya sa...

Å det så ut som en superherlig helg!

begynner å mislike PCen ganske sterk for at den ikke takler multitasking....

Enya sa...

Og jej for fjernet ordbekreftelse!!

k. sa...

håper du og mac'en din blir gode venner. :)

Synne G sa...

Helt enig med deg! Det var en utrolig bra helg!! Merker jeg og er klar for flere sånne :D
Takk for at jeg fikk bo hos deg hele helgen :) <3