tirsdag, juni 1

søster

Dette driver jeg med for tiden.

Konfirmasjonshefte til søsteren min, og jeg hadde aldri trodd at det var så slitsomt! Og konfirmasjonssangtekster er det bare....feil.
Kjære søster, nei og nei
er den voksne damen deg?
Jo, så visst - vi ser det lell
det er deg å likevel!
Hjelp.

Og Adobe InDesign er ikke min venn i det hele tatt, finnes det noe vanskeligere program å stappe inn på verdens tregeste skolepc? Er kanskje en viss mulighet for at det hadde vært lettere og bedre å gjøre ting i Word, men hei, har man overkompliserte programmer så bruker man de.

Bortsett fra det har jeg ikke gjort noe av det jeg skal, men så er det streik da! Og streik er digg, endelig fant jeg noe bra med skolen min. Så jeg har bodd masse hjemme for en gangs skyld og det er litt rart og litt fint, og ryddig og rent og maten lager seg selv og plutselig slipper man å tenke på busser og klesvask og muggen mat. Selv om det er superdeilig å bo for seg selv. Det er det. Men jeg vet ennå ikke helt om jeg vi bo helt alene neste år, eller om noen andre skal bo med meg, og hvem det i så fall skulle vært. Ikke hvem som helst kan bo med meg, heller. Kanskje jeg bare tar det som det kommer, ja?

Og hei, har noen superbra tips til fotoprosjekt grådighet? TELL ME! Jeg skulle vel egentlig levert i dag, eller i går...

Også har jeg scannet (eehm..med speilrefleks..?) tusen bilder fra lengelenge siden. Av søsteren min og meg, mest.

Hun er ganske søt da, søsteren min, bollebaby.

3 kommentarer:

Synneopsis sa...

Så søte dere var, begge to! Og selvfølgelig fortsatt er, det er jo ikke det. Fotoprosjekt grådighet... Kanskje jeg facebookeposter noen forslag om jeg kommer på noe. OG dessuten er jeg enig i at har man først disse overkompliserte men fancy programmene, så får man jammen meg bruke dem. I det minste til man gir opp og går tilbake til paint og word og den familien med programmer... :)

Elise sa...

Søte :)
Og jeg er litt glad jeg bare skrev sang til min søster jeg egentlig.

eirinsurr sa...

oi, for en flink søster du er! Jeg synes det er teit at svelvik visstnok ikke er så langt unna som det føles som. Dummedumme stipend.