onsdag, juni 9

kaffe

sånn her og overglad har jeg vært i det siste (og litt kald på hendene når det regner)
for jeg har vært masse på kafé og drukket kaffe og vann med sitron og sånn med sånne mennesker som det her og noen ganger er de sånn her og jeg har kjørt tog drammen-hokksund med hun som alltid er så fin og tog med meg selv hokksund-drammen-oslo (ja, det går mye mye mye fortere å kjøre om hokksund når man skal til oslo) og jeg har vært i elveparken med sånne som han her og nye folk som henne her og sånne fine som hun her, som rydder rommet mitt og bare er fin fin fin og jeg har fått meg nye venner og vært litt mer på kafé med han som går med dette i veska si hver dag og hun her og møtt sånne søte (med verdens fineste hår) som hun her på vei hjem og sånt og sett på deUSYNLIGE med kristine og synne og om åtte timer og tolv minutter får jeg vite hvor mye jeg kommer til å dø de nærmeste dagene, kommer jeg opp i fransk muntlig (heller engelsk og filosofi og matte, ja?) skal jeg låse meg inne med amelie og coco avant chanel, og hvis lærerne begynner å streike er verden fantastisk og jeg er lykkeligere enn noengang - til og med gladere enn nå. lærerstreik hadde vært fint.

også er jeg megaglad for at jeg kjenner så mange fine mennesker. takk.

4 kommentarer:

Jørgen sa...

jeg liker å være han med alt det i veska si og jeg liker å være på kafé 24/7 (spesielt med deg) og jeg liker vennene dine og jeg liker kameraet ditt. også liker jeg deg ♥

eirinsurr sa...

weeee!

Elise sa...

Kafe er fint. Og jeg tar meg alltid så godt ut på bilder! :D

Eline sa...

Fine bilder! og jeg liker jeg kameraet og du er flink til å ta bilder. Fin da <3