mandag, juli 12

plutselig er det helt mørkt selv om det er sommer og det regner og jeg fikk en trang til å blogge igjen og lage nytt tema i photoshop og i HTML siden jeg er nerd og haterhaterhater den nye fancy endre-tema-greia til blogspot som alle elsker og som jeg hater og jeg sitter alene på hybelen (noe jeg nesten har blitt vant til og liker og kommer til å gjøre fra nå til jeg forhåpentligvis flytter til danmark, selv om det er bittelitt ensomt, men bare bitte bitte bittelitt) og har spilt i to timer på barytonsax som jeg ikke har spilt på på mange år og det var fint og gøy med bach cello suite og massemer og nå tordner det og jeg er livredd . æ

1 kommentar:

Jørgen sa...

vel, jeg kommer vel praktisk talt til å henge her 24/7 til neste år også, så du skal ikke være redd for å bli ensom. og jeg tror ikke du skal se bort i fra at kristine eller synne eller eline eller andre fininger kommer til å kræsje her en del heller og lyn og torden er jo SÅSÅSÅ fint og ikke noe å være redd for i det hele tatt, og nå ser jeg på kjolene dine som henger overoveroveralt og jeg liker bloggen din supermye og synes aldri du skal slutte med det for jeg får litt hjartesmil innimellom, altså, jeg smiler fra hjertet, om du ikke forsto det, men også fordi bloggen din minner pittepittepittelitt om den innimellom, og det er superkompliment, altså, og jeg gleder meg til du kommer tilbake fordi da kan vi se på sex and the city til vi nesten dør, bare fordi det er så fint, og jeg liker deg, fin fin fin, du er, ja, du vet, trenger ikke å forklare det engang, fordi du vet, åhåh, lengste kommentar og hundre kommaer, men jeg er fornøyd, og livet da du, som det passer på oss for tiden, så nå blir det slottsfjell og, igjen, du vet; DEG♥