tirsdag, juli 13

smmr

jeg overlevde visst lyn og torden likevel, etterhvert var det faktisk ganske fint å se himmelen blinke, nesten som fyrverkeri og fyrverkeri er jo det fineste som finnes, omtrent

og nå er vi halvveis i sommerferien allerede, jeg som var sikker på at den akkurat hadde begynt! for jeg har jo ikke gjort noenting ennå

bare tatt for lite bilder og hatt halsbetennelse og megalymfeknute som gjorde at jeg ikke kunne gjøre noe på en uke, GØY, men jeg dro til Valdres for det
og spilte i Norges største symfoniorkester (og det var spesielt morro å sitte omtrent inni slagverket og bli døv)
med resten av kvartetten min, som ser sånn ut og jeg har vært på hytta og bada i 30graders klorvann og fått bleka vekk den lille brunfargen jeg (IKKE) hadde sammen med blant annet bror og søster, de er fine når de bader de altså og jeg har vært på jazzen der jobba Enya og Eline og Jørgen og Mats og sånt (og så lykkelige så de ut når vi fant dem, bare hyggeliii) og sammen med Synne spiste vi like mye pizza som de fire mannfolkene på nabobordet, snakket med supersøte gamle damer, stjal rømmedressingen til de som hadde dratt og ble bedt om å ta bilder av pizzaen, (og det var lurt å spise så mye pizza, for da trengte man ikke å spise resten av uka, og hos Jørgen der jeg sov to dager, der fantes det ikke mat, så uten pizzaen hadde jeg nok dødd)
og vi var på endel konserter, iallefall Shining og Röyksopp og Groovy Company og mer(?) og hang med Elise i parker og på murer ved lågen og Tale og Julie også og Julie spiste melon og Tale spiste melon og Elise spiste melon og jeg spiste melon også var det ingen flere bilder tydeligvis, og i morgen reiser jeg på Slottsfjell for å sette opp telt tidlig med Kristine og Jørgen og da blir ikke speilrefleksen med engang, bare det gamle kameraet, og jeg gleder meg megamasse, åh, det blir fint!

6 kommentarer:

eirinsurr sa...

å, fine nye design og fine bilder (spesielt det ene av deg) og jeg er litt sinna på megselv for at jeg ikkehar rukket å ha vinpicnik med deg ennå. men det er jo en ,måned til da. kos deg på slottsfjell!

Synneopsis sa...

Aldri slutt å skrive! Er stor fan av den kort tekst med forklarende bilde-tingen du driver med. Fine bilder goså forresten. Og god tur til Slottsfjell! Oppfør deg pent :D

Synne G sa...

JAAAAAA! Du blogger igjen :D :D
Vi er ramme på å spise pizza ja! Vi kunne ha rulla ut av restauranten :p..
Gleder meg vilt til Slottsfjell!:D

Jørgen sa...

smmr, haha, morsomt, jeg ler, og se på alle de fine menneskene som kommenterer over da, hurra for bloggen din (husk at du må lese kommentaren på forrige innlegg først - dette er på en måte en fortsettelse av den, da), og bildet av deg ved elva måmå være nytt profilbilde på fjesboka, for guri det var nydelig, du er jo helt fantastisk nydelig, og herregud jeg må gi meg med disse lange, rare kommentarene, men livet omfavner, og du gjør, se på alle menneskene rundt deg da, bare, en dag, kanskje vi kan gå opp i toppen av bakken og se på månen i natt og spise vin og høre på blomster, ja, det synes jeg, og tusen takk for bildet av meg med følge, forresten, det var kjempefintmegiræva, men ja, slik er det, og jeg skal ikke klage, fordi, livet, ja, og jeg sitter alene i sofaen, og den er tom uten deg, og dyna da, men, venter til du kommer, blir ikke helt det samme, så kom tilbake fortere enn du klarer, for jeg vil, vil er bedre enn skal, spør du meg, og solen gjennom vinduet, i morgen er det buss, og hjartesmil-magasinet, og magen min snakker, det er morsomt å tørke klær, og jeg savner deg, hele tiden, fint blogginnlegg.

Elise sa...

Jeg likte dette innlegget litt over gjennomsnittlig mye, og fine bilder og kan tenke meg at det var morsomt å sitte inni slagverket, og fint at du fikk dokumentert at alle spiste melon, ellers kunne noen begynt og lure og jazzen med murer ved lågen, time etter time i magasinparken, mange timer på dolly dimples og å dra på butikker presis kvart på åtte er også fint. Og god tur til slottsfjell da. :)

Florenthyna sa...

Jeg har ikke kommentert her før, men jeg må bare si noe. Du er dritflink til å ta bilder! Har fulgt bloggen din i et halvt år nå og kommer til å fortsette :) Ha en magisk sommer!