søndag, juli 18

slottsfjell!

ah, festival! slottsfjell og tønsberg og camp og tusenvis av altfor fine folk og gratis øl av naboteltene og blåbærsprit med appelsinjuice og hvit guavaiste og alt er gøy og vondt i halsen igjenæsj og soving i vanndammer i teltet og gratis stoler og treffe fine nye folk, og superfine folk man ikke har sett på flere år var fantastisk

også var det superdårlig lyd på festivalen

og ingen bilder (bare fire, og de er superdårlige og med det gamle vanlige tullekameraet mitt som jeg ikke skjønner hvordan jeg klarte å leve med)





tre forresten, dette er speilrefleks og tusen ganger finere, fra tirsdag

og det har egentlig vært superdeilig med død mobil og ikkenoe internett og tv, bare masse fint og det er superfint å spise all spaghettien i verden med soltørkatomatpesto og rosmarin og drikke bringebærsaft og dusjebade i en time og bare sitte inne i ett hus til en forandring og gleder meg masse til nesten en uke med bare pusebabybarnevakt og ha sex and the city og the hills og friendsmaraton med Jørgen og gjøre ingenting og bli frisk og øve og bli feit av for mye sjokolade og potetgull og brus og slike ekle ting og spise is og ta bilder og og og
åh jeg elsker sommer!

3 kommentarer:

eirinsurr sa...

Fint!

Synne G sa...

Slottsfjel var gøy! Vi må ditt igjen neste år :) likte "crawl-in-closet" vårt :D

Enya sa...

Jeg liker det, jeg liker det jeg liker det!!