mandag, august 9

querellé

Nå har jeg vært i Danmark med kvartetten. Og solnedgangene utenfor Århus har det fineste lyset som finnes.

Jeg har så lyst til å flytte til Danmark, nesten nå med en gang. Men det er fint å være her også, sitte alene i hybelen, faktisk alene på ordentlig, nå er det bare jeg som bor her, og i morgen drar jeg på Øya med noen av de fineste menneskene jeg vet om, og jeg gleder meg supermye, og skal jobbe i baren på fredag og lørdag i tusenvis av timer, og skal på nrk-super for å være statist i barne-tv-serie på torsdag, og nå burde jeg pakke, men klokka på hybelen er kvart på fire, og det er bare en lyspære som har holdt ut i ett år, i stua, så jeg føler ikke jeg har så dårlig tid (og jeg pakker da aldri mer enn to timer før jeg skal dra, uansett, hvordan skal man liksom kunne planlegge hva man vil ha med tidligere enn det?)

2 kommentarer:

Tom-Andre :} sa...

Jeg joiner deg til Danmark, lett. <3

Enya sa...

<3