torsdag, august 26

inspirasjon

Plutselig inspirasjon til å lage nytt tema og blogge og rydde og øve. Jippi! Og pc'en min er ikke tregere enn skilpadder lengre (og har windows 7 som jeg ikke forstår), men den har ikke Photoshop mer, så først var jeg dritsint i en dag, men så fant jeg Gimp og det var gøy også lagde jeg nytt tema til bloggen som jeg hadde gitt opp før Øya (som jeg vil blogge bilder fra nåå, og vil tilbake til). Så deet, og pilates er det eneste konstruktive jeg har gjort i dag selv om jeg hadde tenkt å leke med Elise som drar til Toneheim og blir borte lengelenge, men hun var umulig å komme i kontakt med så jeg måtte trøstespise salat i pita - men nå er det greit, for jeg har fått formell unnskyldning.

Også har jeg fått nytt liv og nytt klesskap og ny mat og alt er egentlig ganske så fint, og det er ganske så deilig å bo alene og jeg vil bare øve og ta bilder og være kreativ heletiden!

(også blir jeg aldri fornøyd med fargene og skriftene og bare endrer heletiden. æ. hva er superstygt?)

3 kommentarer:

Elise sa...

Takk for at du godtok min formelle beklagelse :D

Synneopsis sa...

Har alltid ønsket meg dine grafisk design-kunnskaper. Dele?

Ann-Synnøve sa...

Bloggen har blitt kjempefin:D