søndag, september 19

baklengs


i går, mens hele verden festet på seg fylleangst og ravet hele natta, var jeg i kongsberg og lekte med Elise som var hjemme fra Toneheim, og det var tusen ganger finere, og vi spiste taco med fetaost og snakket om alt som er fint og fælt og reiste rundt i Europa med en gul og en rød bil, også tok jeg tog, med fin musikk, i mørket, i kulda, i høsten, og det er noe av det fineste jeg vet, man er ingensteder og kan forholde seg til alt på en helt annen måte.


og i dag har jeg spilt piano (!) i saxpistols, og spist kaffe med Jørgen med mange telys og aviser og røde, blå, gule og to grønne lyspærer, med tepper og dårlig musikk på høytalerne og fine tekster og kaldt, og gått hjem i mørket og kulda med musikk, og det var også veldig fint.



(også liker jeg så godt at jeg kommer til å få anmerkning og IV i gym fordi læreren ikke skjønner itslearning)

3 kommentarer:

Jørgen sa...

liker det. bilder snart! du er fin.

Enya sa...

Kom og drikk te hos oss snart <3

Elise sa...

Å, hyggelig blogginnlegg jeg ikke så før nå. Jeg liker også veldig veldig godt at du heller ville leke med meg og spise taco og spille europabrettspill enn å feste :D