mandag, september 20

cheveux

nå har jeg hatt fritime og sett på halvparten av alle bilder fra i fjor, og der var det mye fint. også har jeg kommet fram til at jeg må gjøre noe drastisk med håret mitt, nå er jeg lei av å ha fargeløst og superbustete hår man ikke kan gjøre noenting med.

og jeg visste ikke at jeg hadde rødt hår ifjor, og jeg vet ikke om jeg savner det

og ikke var det noe fint med rett hår og pannelugg heller

og for det meste er det bare sånn alltid

så kanskje jeg bare skal farge det svart eller hvitt for å ha prøvd det, eller klippe det superkort (hei, kommer aldri til å skje) nei, jeg vil ha fint hår. blæ, hva skal jeg gjøre?

6 kommentarer:

Synneopsis sa...

Ikke svart vel?

Elise sa...

Farg det hvitt med lyseblå striper!

Aina sa...

Liker retthårogpannelugg i rødt.

Synne G sa...

Liker krøllene dine jeg! kanskje du kan farge det brunt, men ikke svart..da blir man ofte bleik :O

Første bilde minner meg om dobørsteklubben vår i førsteklasse :D hahaha...

Chalten sa...

Rødt hår er det fineste. Har også pannelugg. hihi :)

Tuva sa...

du var superfin med rettogpannelugg virkelig.