onsdag, september 1

jamais toujours

jeg har konsert på lørdag og har øvd i tjue minutter på stykket jeg skal spille, og nå er halsen supervond og jeg hadde dritstygg klang heletiden og fikk ikke til noe (tuller ikke!) også skal jeg TRENE FIRE GANGER I UKA, fordi det sier skolen at vi MÅÅÅ, også blir vi testa og har beeptester og styrketester, også har jeg norsk særemne som skal være ferdig om tre uker, og nynorsk tekst og engelsk prosjektarbeid og analysere en idrett (?!?!??!) denne uka, jeg har NM-innspilling neste lørdag og er ikke klar, og har ikke tid til noe som helst (eh.) og ingen kommenterer blogger lengre men jeg blogger likevel, og i dag har jeg spist 8 lomper med pesto (speltlomper faktisk), og smågodt for over 30kr, så nå er jeg ødelagt, sliten, overarbeida, usunn og feit. også er det iskaldt, og det regner. hurra!



bortsett fra slike (altomfattende) småting så tror jeg alt superfint! jeg har musikkteori på barrattdue to timer senere enn før, så jeg rekker til og med og dra hjemom og på kafé før jeg tar tog (som ikke er overfylt rushtidstog engang) - lykke! , og hybelen er bananfluefri og ren og overraskende ryddig, og skoledagene er ganske korte, og jeg har endelig en veske jeg har plass til pcen i, og jeg får 40% stipend (det er noe annet enn de 830kronene jeg fikk i hele fjor!) og i natt sov jeg hos jørgen i bittelillefinehybel og så på friends og spiste oss fete og var flinke til å stå opp tidlig og drakk kaffe på skolebuss, og jeg har blomster på kjøkkenbordet og en stor vin fra danmark på toppen av kjøleskapet og eget øverom og fineste klesskapet og rød pesto og te og mat, og det er fine folk overalt. og det er fint å ta bilder av lysene fra byen om natta. så jeg skal vel klare meg, såvidt.

og jeg har fått nok av hverdagen allerede. jeg savner sommer og fri og varmt og gratisting og festival, det er nesten så jeg savner våte telt og regnponcho til og med!

6 kommentarer:

Aina sa...

Speltlomper? det heter rød-pakke-lomper. : >

Og liker lykke og hurra.

Veronica sa...

(speltlomper er svarte, daa. svart-pakke-lomper i så fæll)

Enya sa...

Finefinefiin!
Har savna deg kjenner jeg!
Og jeg EEEELSKER pesto og lomper! <3
(og man blir ikke feit av det eller godis har jeg bestemt..)

Du er brabrabrabraaaaa <3

Synneopsis sa...

Hvorfor må du ha særemnet ferdig så tidlig? Synes synd på deg. Men engelsken er jo noe av det letteste som finnes, det hørtes jo bare ut som en koseoppgave man kommer lett unna med å bruke wikipedia på. Der har du planen min ihvertfall.

Elise sa...

Liker

eirinsurr sa...

*jeg kommenterer*