søndag, august 29

regnsøndag

i dag har jeg drukket to liter te, øvd og vært på hytta (og miniloppemarked i Hyggen der jeg fikk en stygg ullgenser av mamma som jeg liker litt)

på hytta møtte jeg liten kusine som hadde fått kornett og ville ha meg til å lære henne å spille (flott at det eneste jeg kan på kornett er c-durskala.) og av mormor fikk jeg påskeegg, påskeegg! ah, lykke og enda bedre, når jeg kom hjem i går hadde jeg komfyr og spisebord og blomster og to nye gamle vesker, mamma har vært på loppemarked! (så kommer man på besøk nå kan man få varm mat til en forandring)
og nå drikker jeg mer te, og vil se film, men har ingen.

4 kommentarer:

Synneopsis sa...

Jeg har drukket minst fem kopper te i dag, og det er ikke en overdrivelse en gang. Og en kopp honningmelk. Dessuten hadde jeg med meg en tekopp inn i kinosalen. Jeg er nemlig forkjølet, høst- og vintergreie, men siden august tuller helt er jeg blitt det nå. Hvor mange liter tror du fem kopper te er? Og hvor lite får jeg sove i natt?...

Elise sa...

Liker masse te. Toneheim er også te og kaffe hele tiden:D Og fint med kjøkkenbord og komfyr! Jeg kommer på besøk en gang ! :)

Hildee sa...

Hilde liker ! Kjempekult at mammaen din liker loppis!! Og kjempekult at du fikk PÅSKEEGG midt på høsten !! :D Men, her tar det AV med te. Alle drikker te, seriøst hele tiden ! No kidding. Det er nesten rett før det er te-drikke press !! :O :P

Synne G sa...

Blogg mer da! Jeg leser, er bare litt dårlig på å kommentere :p