søndag, oktober 31

(en helg, tjueni bilder bare)


på fredag kom vi til århus, og møtte plutselig han her som vi skulle bo hos, og det eneste vi gjorde var å spille, og å spise pizza med altfor mye fyll () og gikk rundt i Århus der det var 17.maistemning, og man måtte gå i kø i gatene (det er visst ofte sånn på lørdager), folkefest, og det er normalt å sette igjen skoene sine på gresset. disse her møtte vi fire ganger
og hils på VERDENS BESTE bagel, med soltørkatomatbrød og pesto og soltørkatomatost og hummus og cheddarost og tomat og agurk og salat og og og og sånn siden det var halloween møtte vi anja og simon og drakk dansk øl til 25 kroner og spiste falafel som var best i hele verden, og mista anders, og sov fire stykker på en sovesofa, noe som anbefales, og siden det å stille klokka er det mest forvirrende som finnes, satt aina våken hele natta for å ikke forsove oss til toget, siden vi har forsovet oss hele EN gang før. og hei, kjør fly, superspeed er altfor kjedelig og tar altfor lang tid, og de som jobber der kan ikke tollreglene selv engang.

og i sta var jeg på konnerud en tur for å bli matet, og der møtte jeg jack skellington og han var fin (og ikke som de ungene som ringer på her FIRE GANGER og har kledd seg ut som seg selv og sier trikk år tritt og mener de fortjener å få godteri, HJELP)

(og når slutta folk å kommentere blogger?)
århus er forresten kulere enn mange byer jeg vet om.

5 kommentarer:

Jørgen sa...

SERIØST BENJAMIN JEG ELSKER DEG KAN IKKE DU VÆRE BROREN MIN ISTEDENFOR BROREN TIL VERONICA?!?

(jeg liker benjamin mye bedre en veronica, seriøst, MYE bedre.)


århus ser forblåst ut.

Synneopsis sa...

Jack Skellington!!
Hvorfor er ikke jeg så kul...`?

Aina sa...

liker sko og at jeg er megatrøtt fordi jeg ikke sov fordi teite foreldre bruker alt mot meg dersom vi forsover oss engang til og sånt da.

også benjamin daa!

Elise sa...

Liker Benjamin veldig godt! (og ellers fint innlegg også da, bilder er bra)

eirinsurr sa...

gaaad, elsker fargene i bildene. jeg må slutte å si du er så flink, for da blir du nok bare en innbilsk toppblogger, elller noe. også vil du ikke være venn med meg mer. æsj.