fredag, oktober 29

irf

om en halvtime drar jeg til århus, i morgen skal vi spille hele dagen, og på søndag tar vi tog hjem 08.17, så det blir ikke noe halloweenfest på oss iallefall. og jeg har faktisk pakka allerede, i en pose. alt for ryanair! og nå håper jeg det er varmegrader i danmark for ullgenser får jeg ikke tatt med meg når ryanair skal spare på alt av plass og penger og alt i går var det OD, og da var jeg hjemme hos søsteren min og tok altfor mye bilder, og hun har også blitt ganske flink (med min linse da, selvfølgelig) også liker jeg godt at det er så glatt ute at man ikke klarer å gå oppreist, og gleder meg til å kjøre fly på is, og sånt som sikkert er supertrygt, og lurer på når jeg skal være hjemme i helga for en gangs skyld

2 kommentarer:

eirinsurr sa...

Ha det fint i Århus! gleder meg til du kommer inn og jeg skal på danmarkbesøk :)

Enya sa...

Superfint bilde!