onsdag, oktober 27

tikktikktikktikktikk

nå har jeg to klokker som tikker, ikke bare den alle hater på veggen, for i dag fant jeg ett bittelite søtt ur i gangen til mormor og jeg ble overlykkelig når det begynte å tikke, se på lille søte da så da var det ikke like ille at det er altfor kaldt ute, og forhåpentligvis blir jeg snart vant til kulda igjen, for høsten er egentlig fin, iallefall på bilder for nakne trær i kontrast til lys høsthimmel er nesten noe av det fineste jeg vet og at det regner er også fint for da er det så mye finere å sitte inne og drikke thé vert parfumé fra nicetoile og høre på ny musikk på spotify fordi coveret ser fint ut og se ut på høsten og byen og regnet og det spesielle lyset eller møte folk man ikke har sett på altfor lenge, og cafée - spise kandissukker og drikke long jing eller pretoria med silkeaktig smak og vill kirsebærblomst med god samvittighet fordi det er høst og kaldt og ikke skole imorgen, også lurer jeg på hva som er den beste teen i verden og hvorfor jeg ikke har kandissukker hjemme

4 kommentarer:

eirinsurr sa...

hvertfall kandissukker!

Elise sa...

Hvitt kandissukker er det beste som finnes.

missM sa...

Så heldig du var som fant den fine klokka! Jeg likte hele bildeserien din så godt :

Mathilde sa...

Du tar så fine bildeeeeeeeeer.
Jeg liker tesettet ditt:)