torsdag, november 18

finest

uke med masse å gjøre. liker det, tror jeg. (hvorfor tar speilrefleksen plutselig regnbuefarga bilder?!)
i dag med eirin. verdens fineste konsert. per oddvar johansen, en time sammenhengende solo solo slagverk. superfint. og jenny hval med hele helt nytt album som kommer i februar (rockettothesky før), altfor fint. og vi fikk sitte med tuva og marius helt foran ved scenen. og før det var vi på barejazz og der var det verdens beste chai latte på ordentlig, og enda bedre italiensk vin. og mobilkamera, for speilrefleksen var i veska og likte seg der, tydeligvis.

(og hvis noen vil vinne noen av tingene fra flamingo.no, skriv!)

også tenkte vi at nå kunne ikke dagen bli bedre, og vi skulle hoppe rett i senga, i lykkerus - men så! så lå hjartemagasinet og venta i trappa, åh åh åh!
er vel ingen andre som har hatt like fin dag, vel?

5 kommentarer:

Tuva sa...

veldigfintfintfint<3. fine bilder, synes jeg. takk!

eirinsurr sa...

det var en veeeldig fin dag! og fine rockettothesky/jenny hval.

med helt drøyt kule sko. skal sies.

Enya sa...

oioi! finfin!
Det var en fin og glad Eirin som satt på bussen i dag. og hjertemagasin er fint. tror jeg må komme på besøk for å lese det. :)

Mathilde sa...

kan du lære meg å skrive i den skoleboka? jeg får det ikke til....

Mathilde sa...

Glemte å si at du er fin :)