onsdag, november 24

nihil

det er fryktelig kaldt, og det snør, og blåser, og det er mørkt. i går var jeg på verdens beste aulakonsert, virkelig, og jeg har gjort masse fint og rart og konserter og bursdager og snakket med folk jeg ikke vanligvis snakker med, men som er fine og løpt ute i kulda og gøy. i dag har jeg sittet på biblioteket fra halv fem, til det stengte og spilt kinasjakk med eirin, og lest mnem i flere timer. mnem er en sånn bok man ikke merker at man leser, plutselig er jeg på side 142, og jeg fant den på skolebiblioteket i fritimen, den bare plutselig sto rett foran meg. og jeg har falt ned trappa i dag, og fått vondt i armen som jeg allerede har nesten senebetennelse i, så jeg dro på biblioteket istedet for å øve. biblioteket er det fineste stedet jeg vet om noen ganger. og jeg skulle ønske jeg gikk på musikklinja, og ikke skolen min, igjen. og nå leser jeg tydeligvis seks bøker på en gang, tre norske, to engelske, og en fransk. hjelp. det er ganske fint med vinteren, at man bare kan sitte å lese bok og ha god samvittighet. og jeg aner ikke hva jeg ønsker meg til jul, og det er bare en måned til. hjelp?

3 kommentarer:

Synneopsis sa...

Jeg leser en bok som heter "Kampklar" jeg, og som hele tiden bruker ord og uttrykk som UNIFIL, ISAF, IFOR (om jeg husker riktig da), team, samarbeid og militær styrke. Hele tiden...

Jørgen sa...

blogg da herregud

Tuva sa...

hei jeg skjønner ingenting, så fint, jeg elsker mnem, og, vet du, det er jo onkelen min som har skrevet den.