søndag, november 7

for tiden

spiser masse granateple (ikke alle er like gode, iallefall ikke den/det, men synes ikke på bildet. de er supersunne og supermorsomme å spise, en og en liten rød bit) og masse linser og det er supergodt også med salt og pepper og stekt
spiller masse heletiden og stearinlys overalt (mye bedre å sitte i mørket og spare strøm og se på bittesmå flammer som danser)
jørgz og lillabrus (og elsker bilde masse)
tar bilder med blitz igjen, for jeg hater blitzzz, men plutselig er det fint når man bare gjør det litt mer riktig (altså, ikke helt sånn der, og ser ut som overeksponert brunkremsjente)
blogger blogginnlegg som omtrent er umulige å kommentere på og jeg tror det er natta allerede (og trodde ikke at det var så mørkt så tidlig hver høst) og må skrive norsktekst og skal kanskje droppe filosofi og ta musikk som privatist hvis jeg får lov (å lykke) også er alt finere og savner spotify premium og eirin er flinkest i verden til å rydde hybel

3 kommentarer:

eirinsurr sa...

jeg kan kommentere ved å si at det vare bare å hyggelig å være til hjelp. håper resten gikk greit :)

Kathleen sa...

Det er gøy å spise frukt som er gøy å spise. Jeg spiser masse klementiner for tiden, de smaker godt + det er gøy å skrelle dem.

Jørgen sa...