onsdag, november 10

sovekaktus.

hvis noen ikke fikk det med seg (spesielt siden alle hadde DET SNØR!!! på facebook i går), så begynte det å snø i går, så nå er det snø ute, og fullt kaos. og ganske fint, og ikke like kaldt og mørkt som før, og tusen ganger hyggeligere å gå ute.
jeg har vært på kafé med ulrikke, i nesten tre timer fordi skjerfet hennes var etterlatt hos meg og alene og ville hjem igjen det var fint og tiden løp og ulrikke hadde fin bok og vi skrev ønskeliste til meg (endelig ønsker jeg meg noe annet enn mat og gratis strøm og selvdisiplin!) og jeg var der og og drakk kaffe selv om jeg ikke har noen som helst penger (men påfyll er fint, for der er kaffe billig, og man får påfyll og mange sukkerbiter og fløte) ulrikke hadde fargeblyanter som var finest
oog så gikk jeg hit og den som gjetter hvor dette er får premie

5 kommentarer:

Ulrikke sa...

Koskos!
Finefargene og fine dobbelhaken min, og fine du!
Snø er forresten fantastisk og det er kameraet ditt og alle bildene dine også!

Synneopsis sa...

Likte det. Hele innlegget altså. Men det siste bildet har jeg ingen anelse om hva er, men kanksje en togstasjon eller flyplass?

Elise sa...

DET SNØR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(ikke her da, eller jo litt i dag men egentlig ingenting)
Og jeg tror det er stasjonen i drammen.
Og så gleder jeg meg til å møte deg i Oslo og spise makroner på fredag! :D:D

eirinsurr sa...

æsj, jeg vil ha premie men klarer ikke komme på hvor det kan være... superfint det øverste bildet da!

Enya sa...

Det er biblioteket! Gjetter jeg da ihvertfall!
billig kafe og kafé er fint <3