lørdag, november 13

osloooflamingo

i oslo møtte jeg elise som jeg ikke har sett på tusenvis av år og vi spiste makroner for første gang på ordentlig og eirin kom også, og drakk latte og spiste makron med supervanskelig navn og eirin og jeg tok trikk til torshov for å finne flamingo.no-homeparty og det fant vi, og der var det hundrevis av altfor fine kjoler og barteringer og engleringer og blomsterringer og selvlysende sopper og ost og vin og kjeks og brokkoli og agurk (jeg vil ha selvlysende sopp i vinduskarmen) og etter å ha vært vinglepetter i nesten to timer, klarte jeg å bestemme hva jeg ville kjøpe og blekkspruten er den kuleste i hele verden og lommeboka har plass til miljøkort og hvasomhelst! ogogogog! bloggegiveaway! selv om jeg helst vil beholde alt selv, så kan jeg ikke det, men hva skal jeg gjøre? flere dustete gjettekonkurranser? ææ? (eirin har på en måte allerede vunnet globusen, da) iallefall! besøk flamingo.no og se på alle de fine kjolene og smykkene og ringene og lommebøkene og veskene og morrotingene. jeg skal bli rik og kjøpe alt en dag vet jeg.

5 kommentarer:

Elise sa...

Å, jeg angrer litt på at jeg ikke ble med på flamingo-party nå, merker jeg.

Hilde :) sa...

Hvis jeg hadde vært i drammen for tiden. Skulle jeg blitt med deg på fakkeltoget mot pels. Pels er teit vet jeg.

eirinsurr sa...

mener du det?? har jeg vunnet! omagaaad, må takke mor far søster og bror. vent. jeg har ingen bror. ok, men jeg takker deg da!!!

Synne G sa...

Elsker den lommeboka!!

astrid sa...

wow, aldri hørt om flamingo før, men sjekka det ut nå, og det var jo superkult!
ååå, jeg ville også vært der.
ha en fin konkurranse, så kan jeg vinne. iiihihi!