onsdag, oktober 29

"Inntresang dag lissom"

Andre bloggen på en dag. Den første er litt kortere.. Hah ikke rart jeg ikke får noen kommentarer. Joda nå skal du høre. Etter skolen i dag så møtte jeg Aina, hu fant faktisk veien helt inn til gangen på skolen altså x) Hu skulle nemlig på Gulskogen for å kjøpe korsett eller noe.. Men det fikk vi aldri kjøpt. Først hadde vi tenkt å ta bussen til Gulskogen halv fire, men da så vi mange av st.hallvard folkene så vi gikk/løp/skle bort til dem. Det var koselig å møte så mange hyggelige folk midt oppi alt det halvnegative :P Etterhvert var det bare Eirin, Jørgen, Aina og jeg igjen der så vi ble med Eirin for å kjøpe votter. Der jobba det en ganske så aggresiv dame, vi sto visst i veien for henne hele tiden. Også gjorde det jo ikke saken bedre at Eirin holdt på å rive ned ett stativ.. Så gikk vi over bybrua, der vi gikk på en haug med mennesker, og Eirin klarte å miste de nye vottene sine flere ganger. Ja.. Også var vi på togstasjonen litt før Kongsbergtoget skulle dra. Jørgen trodde Aina gikk i 1. Det var litt morsomt.

Å gå til Gulskogen er litt kaldt, og ja, jeg som egentlig er ufan av digre boblejakker har den aller bobleste ja, pappa fikk den av onkel fordi han syntes den var for stor, og nå bruker jeg den xD

Jeg og Aina fant da ut at det ikke gikk noe stygg buss til gulskogen før leeeeenge, og ikke tenkte vi på at det kunne gått an å ta toget! Så vi gikk. Vi gikk fra Strømsø til Gulskogen. Det tok tre kvarter eller noe. Og på gulskogen gjorde vi ikke noe fornuftig, tror ikke vi gikk inn i noen butikker engang. Når vi fant ut at vi hadde tenkt å ta bussen stilte vi oss selvfølgelig på feil side av veien, og når vi omsider fikk løpt over veien trodde Aina at hu hadde mista lommeboka si. Bussen hadde tenkt å kjøre fra henne, så jeg gikk ut. Selvfølgelig var det bare Aina som var litt for stressa til å finne lommeboka, den var jo der. Vi løp til neste busstopp og kom på. Må jo si det var verdens hyggeligste bussjåfør! HallO! Også var det mange han ikke gadd å slippe inn engang, kun de som løp etter bussen og banka på vinduet. Neste buss ville selvfølgelig ikke ha oss med heller, selv om vi vinka som gale. Da ga jeg på en måte opp og satte meg ned på trappa ved museumsparkenbussholdeplassen. Aina tok første bussen som kom, men ut av den kom Eline så da satt vi på trappa til neste buss kom. Det var bare litt kaldt, men veldig koselig da. Eline hadde kommet halv elleve til skolen, og jeg som trodde 9 var sent..

Det er en gul bil på det ene bildet og på det andre ser vi litt slitne ut ja.. Vi hadde gått laaaangt og nei, himmelen var alt annet enn blå!

Som om ikke det var nok drama så måtte selvfølgelig mobilen min som også fungerer som kamera dø når jeg endelig kom hjem! Alt annet en skjermen fungerer, men det er jo den som er viktigst egentlig. Kunne ikke lyden dødd isteden?! Og selvfølgelig så er det noe galt med alle de 5 mobilene jeg fant her. Den ene virker bare skjermen, en er låst til netcom eller noe, en vil ikke lade og en til har død skjerm. Yeeeeeeeeeeeeeeey! Fikk redda ut bildene over fra den da, det gikk an.

2 kommentarer:

Synneopsis sa...

Stakkars. For mobilen. Men det hørtes ut som om du hadde hatt en interessant dag i dag, og koselig=)

Litt lite beskrivelse av trafikk-kaoset, men ellers et godt innlegg=)

Anonym sa...

Haah det var litt trist og morsomt : D Takk for at du ble med meg jenta mi,,<3