onsdag, oktober 29

Snø

På to timer kom det 20 cm med snø i hagen min. Nå er det sikkert mye mer, men nå sitter jeg på biblioteket på skolen og har fritime og er sulten, men her er det ikke lov til å spise. Egentlig hadde jeg planer om å levere tilbake noen bøker men de ligger jo selvfølgelig hjemme alle sammen. Vi skal ha engelskprøve i neste time, "The toilet" og "The last leaf".


I dag brukte jeg 90 minutter av livet mitt på å sitte på en buss og se på alle bilene som enten sto i kø eller halvveis lå slengt rundt i veikanten. (Hvorfor tok jeg ikke bilde av de?) Og sikkert 100 minutter fra huset mitt og til naturfagsrommet. Har ikke folk i Norge, vinterens land, opplevd snø før? Er det ingen som skjønner at det er totalt nytteløst å engang prøve å kjøre oppover Konnerudbakkene med nedslitte sommerdekk? Når til og med snøen var varslet lenge før! Ingen som skjønner at det er normalt med snø i slutten av oktober? Det trenger ikke å komme som et sjokk hver gang!

Ingen kommentarer: