tirsdag, oktober 28

Neivel

Okei, da var det visst ikke meninga at jeg skulle gå på St.Hallvard. Først sa de at det var fullt mulig å bytte, men så var det visst ikke det lenger. Jeg hadde visst gått glipp av for mye musikkfag. Og det var KANSKJE noen på venteliste før meg. Det var ganske trist. Så tre år på Drammen. Yayyyyyyy

Jeg prøver hvertfall å se det beste i det, på en ironisk måte kanskje, for jeg hadde veldig lyst til å gå på st.hallvard!! Men det er jo min feil alt sammen, Eline har jo hele tiden sagt at jeg skulle søke der, men jeg er dum! DUMDUMDUM. Sånn er det. Livet går opp og ned, dette kan man vel kalle ned... Skole + tusen andre ting. Men nå kan det vel bare gå oppover? =)

I morgen skal det komme snø x)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det kan hende du etterhvert finner ut at det beste for deg faktisk er å fortsette på Strømsø. Jeg håper det=)
Og hvis du er i veldig dårlig humør så foreslår jeg at du går inn på youtube.com og søker deg frem til en Monty Python-film. Kanskje du gjetter hvilken. Eller ikke. "Always look on the bright side of life" fra Life of Brian. Da blir du i godt humør igjen, pluss at bonusen er at det kommer en sjamrende sang flyttende inn i hodet ditt for å bli=)

Aina sa...

syns synd på deg jeg jenta mi....<3

Veronica sa...

Ii<3 Håper det jeg også. Har jo venner på begge skolene uansett.
Emilie Autumn sang faktisk den også på fredag =D

Aina sa...

aawwh<3 det er bra det puus : D se det på den lyse siden <3<3

eirinsurr sa...

pg akkurat der var jeg dømt til et liv som ensom i klasserommets rader... :(