søndag, november 9

Tim Burtonfilmer, sang, musikk

ÅÅH som jeg hater å ikke ha kamera!! Jeg og Kristine hadde i går kveld vært uadskillelige i nesten 36 timer faktisk. I går kjøpte vi to par vanter, ett par svarte og ett par med store svarte og hvite striper. Nå har vi en svart og en stripete hver =D Kanskje litt småemo eller sært, men gjør det noe? Vi liker sære ting. Også var vi på minikonsert med lille søte Marit Larsen på Magasinet:) Hun må være uskylden selv, 158cm høy og den søte stemmen. Også er hun jo veldig flink!

I løpet av helga har jeg(og Kristine?) blitt smittet av ett eller annet som gjør at jeg må synge hele tiden. Ganske koselig noen ganger, men kan jo sikkert være litt plagsomt også. Men sånn er det vel når man er omringet av musikk nesten 24/7. Bittersweet og Eyesore i hele går. Også er det sånn at sært er bra, mainstream er dårlig.

Dagens sitat: (gårsdagens) Kan ikke du se å gå litt framover!?!!? Sånn skikkelig aggresivt sagt av en dame som vi ikke hadde gjort noe mot, hadde stått der i maks to sekunder før hu tok helt av.

I går hos Eline så vi på Sweeney Todd igjen, elsker bare den filmen mer og mer altså! Og i dag tidlig så vi på litt av Nightmare Before Christmas =DD Tim Burton er som sagt GENIAL! Bortsett fra Sleepy Hollow som Kristine og jeg så natt til lørdag, den var litt.. spesiell og rar kanskje. Men med Johnny Depp og Tim Burton kan ingenting være dårlig. Nå har jeg begynt på enda en ny bok, leste egentlig Boktyven, nå leser jeg en japansk bok. På norsk da altså. Men den er egentlig ganske så rar. Nei, sær.

Nå skal jeg spise litt sær vegetarmat igjen også skal jeg til Musikkhøgskolen, frikanalen-opptak. Det kan bli spennende. Venter forresten fortsatt på kattungene.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sært er bra! vi er sære :D så er det sagt!! og mainstream er mongo :v jeg ble skikkelig redd av hun skumle dama jeg, hu minna meg om hun fæle kjerringa i Hotel Cæsar!! "I feel you Johanna, I feel you, do they think that walls can hide you?" <3

Veronica sa...

:D:D
♥ <3