fredag, november 7

Nå laager VI en bLoggg


Interesting day. Vi har virkelig et liv altså. Først i dag så ringte en skummel mann til meg som skulle intervjue meg over telefon. Han lurte på om jeg skulle spille på NMF sitt TV-opptak på søndag også spurte han hva jeg skulle spille og sånn, men det gadd han visst ikke å skrive. www.musikkorps.no kan du lese.. Mye feil der for å si det sånn. Etter skolen begynte det selvfølgelig å regne eller snø eller hagle eller noe sånt og jeg hadde jo paraply jeg - bortsett fra at den delte seg i to, også tre. Så gikk jeg mot Marienlyst for å møte Kristine x) Stakkars liten sto under undergangen for å ikke bli våt for da blir panneluggen veldig krøllete. =D

Vi gikk for å kjøpe mat og satte oss på en benk for å spise den i to timer. Der snakka vi i en time med Simen, som vi var i Lier med for lenge siden. Da fikk jeg en følelse av at vi kom til å møte Jørgen, Daniel og Eline, så jeg sendte til Eline og spurte om de ikke tilfeldigvis var i byen. Eline var på vei til Oslo, men de andre trodde hu var i nærheten, så jeg sendte melding til Jørgen. Han ringte tilbake og de var på Bragernes så vi tok fatt på den lange turen ut i det fæle været. Helt fra magasinet til fontena på torget. Oo. Der møtte vi Jørgen, Daniel, Åshild og Susanne :D:D:D:D Jeg er synsk. x) Tran er forresten gammelt fiskeslim og det er ekkelt. Stygg grønn flaske og STYGG reklame på tv. Vi liker ikke tran.

Joda, så fant Jørgen ut at stakkars Elise hadde ringt 4 ganger også hadde mobilen hennes dødd så vi tre, Kristine, Jørgen og Veronica gikk til Picasso. Like ved fant vi Elise, lurer på om hu hadde stått der lenge stakkars. Picasso har den beste pommes fritesen i hele verden!

Vi får kanskje kattunger i natt vi :D Det er alltid like spennende, og koselig da, bortsett fra at Linnea ikke klarer noe så bra selv, så vi må hjelpe til med alt. Jaja. Skal vel klare det også! Nå skal vi spise VEGETARlasagne, NAMNAMNAM, og negerboller etterpå.D


KLEMMM fra KRISTINE og VERONICA.

4 kommentarer:

Synneopsis sa...

Koselig dag, og fint at dere skriver blogg. Så har jeg noe å gjøre også...

Anonym sa...

Haaha, for en dag xD oO
Ja du er synsk, det vet jeg værtfall xp
så koseliig med kattunger *si til meg om dere får i natt eller ei*.
smakte veggis lasagnen????? :D

Anonym sa...

den lasagnen så utolig god ut, det er utrolig fine bilder dere har tatt daa :D<3

Anonym sa...

Jeg sikla litt, for nuh er jeg kjempesulten og den lasagnen så motbydelig god ut! =O