søndag, november 2

Halloween

Fredagen skjedde det egentlig ganske mye. Vi var på Gullaug, Halloweenfest. Haha. Veldig gøy helt til "alle" folka dro, det var veldig trist. Også møtte vi de i Drammen på toget etterpå x) jeg og Kristine hadde planer om å være med til Kongsberg men det fikk vi ikke lov til av Lill Sofie og Irene. Konnerudbussen hadde jo reist forlengst, så vi kom oss ikke hjem uansett. Derfor overnatta vi hos Irene.

I dag har jeg faktisk sett High School Musical 3 på kino. Litt skuffende. Var jo ingen handling! Men vi fikk gratis godteri da, Filmdagen! Så har vi vært hos Irene på strikkekveld, selv om jeg og Kristine bare ble sittende i gyngestolen i 4 timer, også så vi på Sweeney Todd =D Så nå kommer jeg til å synge på alle de fine sangene leeenge. Eller Corpse Bridesangene siden jeg har tenkt til å se på den nå. Elsker Tim Burton filmer!

Oi, dette var en av de kortere bloggene :P God natt! Ingen bilder nå heller, fortsatt død mobil.. :(

1 kommentar:

Synneopsis sa...

High School musical 3: Senoir Year var fin den vel, de var jo amerikanere<3

Tim Burton lager stilige filmer=)