søndag, november 2

Spille - lekser - fiolin - saxofon

Søndager har det med å gå med til å gjøre massse lekser, øve alt det jeg skulle øvd gjennom hele uka, se på tv og sitte på pcen. Typisk søndag. Bortsett fra at i dag har jeg også spilt med Sax pistols og spist middag og kaker hos Aina med mange andre saxofon og fløytefolk ("fest" etter BuskerudMesterskapet og "premieutdeling").

Nå har jeg stått her sammen med min gode venn tuneren og prøvd å lære meg selv å spille fiolin, noe som egentlig er vanskeligere enn man tror, eller enn jeg tror. Blitt litt inspirert =D En liten ting som gjør det hele enda mer fantastisk er at fiolinen - min? - mangler g-strengen sin. Haha. Kunne vel sikkert trengt å fikse en masse andre ting på den også.. Har ikke vært spilt på på minst ti år, etter oldefar døde. Men det er mulig å spille på den da iallefall. Okei. De fleste skjønner vel ikke noe av det jeg snakker om nå. Faktisk så kan jeg faktisk to taker eller noe av den ene Corpse Bride sangen. Bare si ifra hvis noen har lyst til å lære meg mer=D Nå trenger jeg å øve litt mye saxofon. Faktisk.

Hvordan er en vanlig søndag for dere?
Og nå har jeg faktisk hatt blogspotblogg i ett helt år!! :O

1 kommentar:

Synneopsis sa...

Ny look på bloggen? Stilig=)